wtorek, 9 kwietnia 2013

MAM DZIŚ IMIENINY!!:-))

Zapomniałam... Czas tak pędzi, nie byłam świadoma że dziś już jest 9-ty... Rano, gdy córka wychodziła do szkoły spojrzałam w jej telefon - ojej, to już... Nie jestem przygotowana, ale...
JAK MIŁO - za chwilę dostałam sms-a z bardzo trafionymi życzeniami od koleżanki (oby się spełniły!), córka obiecała, że kupi mi coś słodkiego w sklepiku szkolnym:-), mąż napisał z pracy - zaprosił do kina, zadzwoniła siostra... Faaajnie mieć swoje małe święto! Tym bardziej, jeśli podoba nam się nasze imię;-))

Hiacynty, które mam od dwóch tygodni, zaczynają rozkwitać właśnie dziś!


A róże, które dostałam od Super Sąsiadów z okazji urodzin, które miałam dwa tygodnie temu stoją piękne do dzisiaj. Czyli szczere i idealne urodzinowo - imieninowe:-)


1 komentarz:

  1. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, moja najwspanialsza i najpiękniejsza Ciociu! ;))

    OdpowiedzUsuń